آخرین مطالب

علی رضایی، کاندیدای دور ششم شورای اسلامی شهر همدان:

معتقد به مدیریت شهری شیشه‌ای هستم همدان - فرهنگی/اجتماعی

معتقد به مدیریت شهری شیشه‌ای هستم

  بزرگنمایی:
کاندیدای مورد تأیید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه معتقد به مدیریت شهری شیشه‌ای هستم، گفت: تقویت درآمد پایدار برای شهر، شفافیت در عملکرد و تصمیمات شورا و شفافیت در قراردادها و حقوق و مزایای نیروها در شهرداری ازجمله برنامه‌ها و اهداف بنده درصورت ورود به شورای ششم خواهد بود.

کاندیدای مورد تأیید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان با بیان اینکه معتقد به مدیریت شهری شیشه‌ای هستم، گفت: تقویت درآمد پایدار برای شهر، شفافیت در عملکرد و تصمیمات شورا و شفافیت در قراردادها و حقوق و مزایای نیروها در شهرداری ازجمله برنامه‌ها و اهداف بنده درصورت ورود به شورای ششم خواهد بود.

داوطلبان ورود به شورای ششم در شهرها با آغاز رسمی تبلیغات با ارائه برنامه‌ها و اهداف خود به دنبال جلب اعتماد مردمی بوده و در این راستا با تشریح برنامه‌های خود در جمع حامیان و به‌صورت عمومی سعی بر معرفی هرچه بیشتر خود دارند؛ در این میان اما نام تعدادی از داوطلبان در فهرست‌های ارائه‌شده از سوی تشکل‌ها و حزب‌ها به چشم می‌خورد که ملاک آن‌ها نیز تعیین شاخص‌هایی برای معرفی این کاندیداها بوده است.

در این میان اما شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان نیز با تعیین دقیق شاخص‌ها و ارزیابی کاندیداهای مختلف سرانجام فهرستی 11 نفره از نیروهای انقلابی، کارآمد و متعهد را برای شناساندن این نیروهای جهادی ارائه کرد و شهروندان نیز می‌توانند با بررسی دقیق‌تر سوابق این افراد و برنامه‌های آن‌ها انتخابی شایسته و درست داشته باشند و روزنامه سپهرغرب نیز به این منظور با هریک از این نامزدهای مورد تأیید شورای ائتلاف گفت‌و‌گویی را ترتیب داده است تا فضایی بهتر برای معرفی بیشتر آن‌ها فراهم شود و شهروندان نیز به بخشی از اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب کاندیداهای شایسته دسترسی داشته باشند.

علی رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما ضمن اشاره به سوابق شغلی و اجرایی خود، اظهار کرد: خدمت 30 ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خدمت 65 ماهه در جبهه‌های نبرد، فرماندهی بسیج فامنین، فرماندهی سپاه شهرستان کبودراهنگ، فرماندهی سپاه شهرستان همدان، ریاست بسیج اساتید دانشگاه‌های استان، عضو شورای اسلامی شهر دور چهارم، رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری و کمیسیون فرهنگی و اجتماعی دور چهارم شورا و عضو شورای اسلامی شهرستان همدان را در کارنامه خود دارم.

وی گفت: کارشناسی علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد علوم سیاسی دانشگاه تهران و 22 سال سابقه تدریس در دانشگاه‌های استان را در کارنامه خود دارم و اکنون نیز مدرس دانشگاه علوم پزشکی همدان هستم.

این کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: تقویت درآمد پایدار برای شهر، شفافیت در عملکرد و تصمیمات شورا و شفافیت در قراردادها و حقوق و مزایای نیروها در شهرداری ازجمله برنامه‌ها و اهداف بنده درصورت ورود به شورای ششم خواهد بود؛ معتقد به مدیریت شهری شیشه‌ای هستم.

رضایی افزود: تقویت زیرساخت‌های شهر هوشمند، تقویت نهادهای محله‌ای شهر همدان یا محله‌محوری و توسعه مشارکت اجتماعی، نوسازی حمل‌ونقل عمومی، ارتقای بهره‌وری در استفاده از منابع در شهرداری، چابک‌سازی شهرداری از طریق بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و واگذاری بخشی از امور به بخش خصوصی و ارتقای مهارت کارکنان ازجمله برنامه‌های بنده درصورت راهیابی به شورای ششم است.

وی تصریح کرد: توسعه آموزش شهروندی و ترویج فرهنگ انقلاب شامل فرهنگ جهاد و شهادت، فرهنگ مهدویت، فرهنگ امر به معروف و فرهنگ اهل بیت (ع) از دیگر برنامه‌های بنده درصورت ورود به شورای ششم خواهد بود.

این کاندیدای مورد تأیید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در همدان ادامه داد: در حوزه معماری و شهرسازی نیز بازآفرینی محلات کم‌برخوردار شهر و باززنده‌سازی ابنیه‌های تاریخی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

رضایی عمل به طرح تفصیلی و اجرای دقیق این طرح، حفظ باغات و حفظ حریم شهر را از دیگر برنامه‌های خود برشمرد و خاطرنشان کرد: تشکیل شهرداری بافت بازار و حریم برای حفظ اراضی و املاک در حریم نیز ازجمله برنامه‌ها درصورت راهیابی به شورای ششم خواهد بود.

وی با بیان اینکه تقویت وحدت و هم‌گرایی در بین اعضای شورای اسلامی شهر به‌منظور نتیجه‌بخشی تصیمات و اقدامات امری ضروری است، یادآور شد: شورای ششم باید به نظارت مؤثر بر مجموعه شهرداری از معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌ها، توجه به اولویت‌ها در اختصاص منابع، توسعه و تقویت مشارکت مردم، پرهیز از تغییر کاربری‌های عمومی، توسعه ورزش شهروندی، توسعه پارک و فضای سبز در مناطق کم‌برخوردار و معبرگشایی در مناطق پُرتردد و ضروری اهتمام ویژه داشته باشد.

این کاندیدای دوره ششم شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: در همدان باید به نهادهای محله‌ای برای توسعه مشارکت مردم اهتمام بیشتری شود، به‌گونه‌ای که مردم در اداره شهر نقش ایفا کرده و تأثیرگذار باشند و در این صورت تعلق خاطر مردم به حفظ و نگهداری شهر بیشتر شده و شاهد توسعه و پیشرفت شهر خواهیم بود.

رضایی با تأکید بر اینکه باید به مساجد، بسیج، تشکل‌ها، کانون‌ها و هیئات در محلات شهر توجه بیشتری شود، گفت: باید به این مجموعه‌ها امکانات بیشتری داده شود تا با انگیزه انقلابی، اسلامی، شهروندی و انسانی نقش بیشتری را در شهر ایفا کنند.


نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield

lastnews

از پیگیری حل مشکلات ایستگاه راه‌آهن همدان تا حمایت از تولیدکنندگان داخلی

سازش در 16 پرونده قصاص با تلاش های دستگاه قضایی استان در یک سال اخیر

افتتاح 23 هیات صلح سلامت در دانشگاه علوم پزشکی استان همدان

جشن ده کیلومتری غدیر در استان همدان برگزار می گردد

جذب حداقل 1360 نفر نیروی آموزشی در سطح استان همدان

ترجمه نامه رهبری به دانشجویان آمریکایی به زبانهای مختلف

شروع فعالیت‌های کانون با شعار "تابستانتو بساز"

آرامش عجیب رهبری، کودتا علیه آرامش روانی ملت را نقش بر آب کرد

تفاهمنامه ای برای توانمندسازی اعضای صندوق بازنشستگان کشوری در استان

بیانیه گام دوم راهنمای جامع حکمرانی کشور است

نهاوند به تنهایی جور وزنه برداری استان را کشید

مواظب جریان نفوذ در بانک مرکزی باشید

گیان، علیصدر دوم نشود

تضییع حقوق عامه، این بار در کشتی نونهالان همدانی!

اعزام حدود 3000 نفر از جوانان استان درقالب راهیان نور به منطقه عملیاتی بازی دراز در منطقه غرب کشور

معرفی برترین های استانی جشنواره "جوان ایرانی، پرچمدار پیشرفت"

نگاه هدایتگری مقام معظم رهبری جایگاه سپاه را مستحکم و والا کرده است

سال ها چشم انتظاری مردم برای احداث راه ارتباطی مستقیم از تویسرکان به همدان

بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان

طرح تفصیلی شهر بهارابلاغ شد

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت روز جهانی قدس

علیصدر دهیار ندارد!

بیانیه سازمان بسیح رسانه همدان به مناسبت انتخابات 11 اسفندماه 1402

پیام امام جمعه و فرماندار تویسرکان در آستانه انتخابات

پایانی بر آدم های تمام شده، با ادبیاتی تکراری

بیانیه ائتلاف احزاب و تشکل های انقلابی استان در معرفی نامزدهای انتخاباتی

نامزدهای مورد نظر خود را معرفی خواهیم کرد

به بهانه 30 بهمن سالروزشهدای گروه انقلابی ابوذرنهاوند

آزمون استخدام پیمانی سازمان تأمین اجتماعی برای جذب 4902 نفر

بیانیه سازمان بسیج رسانه استان همدان به مناسبت فرارسیدن یوم الله 22 بهمن ماه

انتخابات، گامی بلند برای زدودن پلشتی هاست

توزیع گوشت گرم وارداتی هر کیلو 260 تا 290 هزار تومان/ البته در کرج

برگزاری اجلاسیه بزرگ مبلغین استان همدان، ویژه ایام الله دهه فجر

ادارات ارشاد استان نو نوار می شوند

شور عید انقلاب در تعطیلی مدارس

تغییر و اصلاح در گرو انتخاب آگاهانه است

انقلاب برای ما چکار کرده؟!

بالاترین نعمت، وجود محبت امیرالمومنین، علی (ع) در قلب انسان است

ناترازی 300 هزار میلیارد تومانی بودجه 1403

برگزاری سومین گردهمایی ستایشگران اهل بیت علیه السلام در همدان

15 نفر دیگر از نامزدهای نمایندگی مجلس، به دور رقابت رسیدند

شرکت شهرک های صنعتی، برای رفع آلودگی هوا جدی تر وارد شود

چگونه شوگر ددی ها زیاد می شوند !؟

صدای خوش زندگی از زندان؛

حقوق تضییع شده در طرح جامع شهری همدان را به مردم برگردانید

هیچ‌کس حق فروش موقوفه شاهزاده حسین(ع) را ندارد

توزیع عادلانه و از بین بردن تبعیض‌ها از وظایف اصلی حکومت اسلامی است

چگونه در سال های طولانی بیت المال تبدیل به مال البیت شده بود؟!

قیمت مرغ در همدان پایین‌تر از برخی استانها است

عدالتخواه خرمن ذرت های کپک زده را باد داد